VideoRay je výrobce dálkově ovládaných podvodních robotů. Jejich produkty využívají jak vědci při výzkumech, ale také armáda, vládní agentury nebo vymahači práva. Tato společnost potřebovala webové stránky, které by mohly účinně zvládnout 15 různých variant jejich produktů pro 12 různých účelů použití. Předchozí web byl spravován pomocí HTML, což popsal marketingový manažer firmy Brian Luzzi jako noční můru.

„Použití open source CMS Joomla 2.5 ke znovuvytvoření webu nám zabralo jen čtyři měsíce a bylo velmi ekonomické,“ pochvaluje si Luzzi. Návrh udělal sám pomocí layoutů ve Photoshopu. Měl deset šablon, které si vybral a poté najal firmu CloudAccess, aby vytvořila web a integrovala moduly, jako např.

Joomcart pro nakupování. Předchozí upravování stránek v HTML pomocí Dreamweaveru bylo unavující, nový back-end je daleko jednodušší. Společnost VideoRay potřebovala vlastní komponentu, aby mohla náležitě prezentovat své produkty a Joomla zahrnuje aplikační framework, oddělený od CMS, který vývojářům tvorbu takových součástí umožňuje. Díky platformě Joomla bylo toto rozšíření vyvinuto, tudíž bylo okamžitě k dispozici. Vzhledem k tomu, že někteří zákazníci firmy VideoRay dělají citlivou práci, chtěl Luzzi vytvořit prostor pro zobrazení heslem chráněného obsahu. Toto je funkce, kterou Joomla podporuje nativně. „Během prvních patnácti minut po vytvoření webu se systémem Joomla můžete mít přihlašovací formulář pro stránky chráněné heslem,“ říká Gafill. Tato funkce je podle Luzziho jednou z nejlepších na jejich webu.

Nový web je pro zákazníky snadněji použitelný a lépe se v něm orientují, než na webu původním. „Měli jsme nějaké vlastní komponenty, jako například konfiguraci produktů na základě databáze, které moc dobře nefungovaly,“ vzpomíná Luzzi. Výrobky VideoRay mají mnoho podproduktů a možností, které nelze snadno integrovat do některého z nákupních košíků dostupných pro řešení Joomla, což může být příčinou právě zmíněného problému. Dostat tyto konfigurace produktů do systému nebylo snadné, ale vývojáři CloudAccesu byli schopni upravit funkčnost tak, aby byla vhodná pro potřeby firmy VideoRay. „To je důvod, proč jsme zvolili cestu vlastního upraveného webu Joomla a rozšíření,“ říká Luzzi.

Zpátky na Rozdíl mezi Drupalem, WordPressem a Joomlou